PUNAINEN IHME

 

Ootko ihastunut sä punaiseen turkkiin, joka ei jää paikoilleen eikä pölyyntymään nurkkiin. Mua turha on laittaa kaulaan, eikä ainakaan roikkuun  naulaan. Mut on luotu liikkumaan, ei keinuun kiikkumaan.

   Punainen on väri vaaran, väri myös erään italialaisen formula kaaran. Punainen on väri rakkauden lempeä,oho tulipas oltua hempeä. Punainen on väri on mun, sekaisin sillä saan sun.

Vaikkei mun jutuissa aina oo järkee, onhan silti sulle tärkee. Vauhtia ja vaaroja sä mun kanssa sä koet, oo ees hetki paikalla sä hoet. Jos valmis oot siis suhteeseen hurjaan, lupaan et mun kanssa ei oo kurjaa.

Punainen on väri vaaran, väri myös erään italialaisen formula kaaran. Punainen on väri rakkauden lempeä, oho tulipas oltua hempeä. Punainen on väri mun, sekaisin sillä saan sun.

Romantiikka sanana tuttu, ei silti välttämättä mun juttu. Rakkauteni näytän tavalla mä muulla, sitä ei kaikkien tarvitse kuulla. Painetaan siis vaan kaasu pohjaan, arvaat jo varmaankin kumpi ohjaa. 

Punainen on väri vaaran, väri myös erään italialaisen formula kaaran. Punainen on väri rakkauden lempeä, oho tulipas oltua hempeä. Punainen on väri mun, sekaisin sillä saan sun.