KAVERI 

Kun synnyin tähän maailmaan oli meitä kuusi, sitten tulit sinä kaverini uusi. Erillään oltiin vielä hetki, kunnes alkoi tämä meidän yhteinen retki. Muutettiin sitten osoitteeseen samaan, täyttyi se pian meidän yhteiseen kamaan.

Kaveri mun jos sä tahdot olla, koetuksella välillä voi olla sun polla. Kaverina oon kyllä ihan paras, herkut jos vartioimatta jää voin olla pikku varas. Aika meillä yhdessä sujuu vauhdikkaasti, vähän niinkun pöllyää kuiva laasti.

Hyvin on mennyt meillä alusta asti, toki välillä hiukan vaihtelevasti. Yhdessä kiva on kaikenlaista duunata, voidaan vaikka joitain asioita tuunata. Ollaan vähän niinkun paita ja peppu, tai kuten laulussa lauletaan reissumies ja reppu.

Kaveri mun jos sä tahdot olla, koetuksella välillä voi olla sun polla. Kaverina oon kyllä ihan paras, herkut jos vartioimatta jää voin olla pikku varas. Aika meillä yhdessä sujuu vauhdikkaasti, vähän niinkun pöllyää kuiva laasti.

Kaverin kanssa jaetaan huolet ja murheet, yhdessä oomme tosi urheet. Vaikea meitä on toisistaan erottaa, helpompi on lyijykynä terottaa. Kavereita on mulla toki monta, vaan kukaan ei sua voita se on mahdotonta.

Kaveri mun jos sä tahdot olla, koetuksella välillä voi olla sun polla. Kaverina oon kyllä ihan paras, herkut jos vartioimatta jää voin olla pikku varas. Aika meillä yhdessä sujuu vauhdikkaasti, vähän niinkun pöllyää kuiva laasti.