LUU

 

Ennen sun kannattaa kurkottaa taivaalta kuuta, mä en anna sun maistaa tätä luuta. Tää on mun oma namupala, alä sää mulle ala. Tätä mää vaan illasta iltaan kalvan, sä saat vaan tikun halvan.

Turhaa beibi siinä mun vieressä makaa, tätä luuta en aio sun kanssas jakaa. Tää luu kuuluu yksin mulle, tiedän et se maistuis myös sulle.

Maailmaan mahtuu luuta monenmoista, vaan ei löydy toista samanmoista. Luun tään kanssa mä myös nukun, en siitä luovu vaikka saisin ison seteleli tukun. Jos siis haluut olla mun frendi, mun luu se on päivän trendi.

Turhaan beibi siinä mun vieressä makaa, tätä luuta en aio sun kanssas jakaa. Tää luu kuuluu yksin mulle, tiedän et se maistuis myös sulle.

Nyt kun sulle on selvät nää säännöt, voit lopettaa ne turhat väännöt. Välillä voin tään maahan piiloon kaivaa, et sitä löydä älä siis nää turhaa vaivaa. Luu tää on herkku huima, siks sen puolesta oon tuima.

Turhaa beibi siinä mun vieressä makaa, tätä luuta en aio sun kanssas jakaa. Tää luu kuuluu yksin mulle, tiedän et se maistuis myös sulle.