LENKKI

 

Aamulla puhelimen herätys soi, häntä heiluen sänkysi vireessä seison moi. Ala jo niitä kledjuja päälle heittää, ehdit kyllä ne kahvit myöhemmin keittää. Hei oikeesti koita nyt jo pukee, mun on päästävä uudet viestit lukee.

Hei koita ny jo välillä relaa, älä sitä fleksiä koko aika kelaa. Eks sä vois mua jo irti päästä, en jaksa kuunnella kun sä puhut aamun säästä. Lenkkeily irti on juttu mun, pitäis se tietää jo myös sun.

Aamulenkki mukavasti päivän käyntiin laittaa, tämän jälkeen kyllä aamupala maittaa. Hei missä viipyy kaikki mun kamut, onhan sulla taskussa ne mun namut. No tuoltahan tulee toi naapurin Molli, oon sen mielestä kuuma kolli.

Hei koita ny jo välillä relaa, älä sitä fleksiä koko aika kelaa. Eks sä vois mua jo irti päästä, en jaksa kuunnella kun sä puhut aamun säästä. Lenkkeily irti on juttu mun, pitäis se tietää jo myös sun.

Voisiks sä töistäs rokuli päivän ottaa, pomolle soittaa et päätä jomottaa. Voitas koko päivä ulkoilla kaksin, välipalaks jakaisimme tupla maksin. Yhdessä vietettäis laatuaikaa, 
suhteessa meidän on maagista taikaa.

Hei koita ny jo välillä relaa, älä sitä fleksiä koko aika kelaa. Eks sä vois mua jo irti päästä, en jaksa kuunnella kun sä puhut aamun säästä. Lenkkeily irti on juttu mun, pitäis se tietää jo myös sun.